Thursday, September 13, 2007

A mutilated Top 5

Οπως ειπα και πιο κατω, η πρωτη μου προσπαθεια για top 5 αποδειχτηκε ακαρπη. Εχοντας δει προσφατα το Stranger than Fiction, μια απο τις πιο ομορφες και γλυκειες ταινιες που ειδα φετος, αποφασισα να κανω ενα top 5 με τα πεντε αγαπημενα μου characterizations σε αψυχα αντικειμενα. (Α.Ι. δεν πιανεται).
Ελα μου ομως που δεν μπορουσα να σκεφτω πανω απο τρια. Ισως να μην εχω αλλα. Ισως να βαριεμαι το research. Οπως και να εχει, οριστε το top 3 μου για τα τρια καλυτερα characterizations σε αψυχα αντικειμενα:

3. The magic 8-ball (Interstate 60)
Γραμμενη απο τον Bob Gale, σεναριογραφο του Back to the Future, αυτο το ultimate road trip fantasy movie ειχε ενα απο τα πιο αγαπητα αντικειμενα. Ενα magic 8-ball που ηταν οντως μαγικο. Η καλυτερη συντροφια για ενα δυσκολο και μακρυ ταξιδι. Μεταφορικο και μη.

2. Harold Crick's wrist watch (Stranger than Fiction)
Με ελαχιστες γραμμες σεναριου, ενα απο τα πιο πιστα αντικειμενα που εχουν εμφανιστει ποτε σε ταινια. Ειναι φοβερο το ποσο λιγη σημασια δινουμε σε πραγματα που ειναι χρονια στο πλευρο μας να μας βοηθουν με καθε τροπο, μονο και μονο επειδη δεν μιλανε. Σε ευχαριστω ρολοϊ μου, σε ευχαριστω κινητο μου και πανω απ' ολα, σ'αγαπω Computer μου.

1. Edgar (Electric Dreams)
Aaah, Edgar. Δεν θα κατσω καν να ασχοληθω να αναπτυξω με λογια το πως νιωθω γι αυτην την ταινια. It's a fairytale for computers και αν δεν την εχετε δει, καντε μια χαρη στον εαυτο σας (και στο computer σας) και διορθωστε το.
Ισως ο Edgar να πεφτει λιγο στο Α.Ι. category αλλα μιας και εγινε απο ατυχημα, μπορει να μπει σε αυτη τη λιστα αφοβα.

1 comment:

dark tyler said...

Aγαπώ το entry #2, και να σε βοηθήσω με άλλο ένα: Wilson. ;)