Saturday, September 15, 2007

Elections - Shmelections

Δεν εχω ψηφησει ποτε σε εκλογες. Παλιοτερα, καλυπτομουν πισω απο τα χιλιομετρα που χωριζαν εμενα και τα εκλογικα μου δικαιωματα. Πλεον, μιας και δεν ειναι πια υποχρεωτικο, απλα δεν ψηφηζω. Δεν εχω κανενα απολυτως λογο να βαλω τον εαυτο μου σε αυτη τη διαδικασια αλλα προσφατα, με κατηγορισαν για ανευθυνοτητα απεναντι στην χωρα που ζω και μαλιστα μου ανακοινωσαν οτι αφου δεν παιρνω θεση δεν εχω κανενα δικαιωμα να γκρινιαξω για τιποτα που αφορα την κατασταση στην Ελλαδα στο μελλον.

...Μαλιστα.

Και να πεις οτι μου το ειπε κανενας απο αυτους που οι μονες διασκεδασεις στη ζωη του ειναι οι γαμοι, τα βαφτισια, οι εκλογες και το ποδοσφαιρο να πω ΟΚ. Να πεις οτι μου το ειπε κανενας κνητης (που ερχονται σε αντιπαθεια δευτεροι μετα τις κατσαριδες) να πω δε γαμιεται. Αλλα μου το ειπαν ανθρωποι που θεωρω αρκετα εξυπνους για να μην εκπεπτουν σε τετοιες μικροτητες.

Για να δουμε: Ο στενος μου κυκλος επαφων αυτον τον καιρο αποτελειται απο ανθρωπους ηλικιας 17 - 32 και κανενας τους δεν ειναι οσο ξερω ακραια πολιτικοποιημενος. Απο αυτους, οσοι ψηφιζουν (ακομα και οι πιο πολιτικοποιημενοι), το 90% ψηφιζει οτι τους πουν οι γονεις τους (στις μικροτερες ηλικιες) η απο οικογενιακη παραδοση (δηλαδη το ιδιο με αλλα λογια). Συγγνωμη, αλλα αν εισαι τριτη γενια πασοκος δεν με πειθεις οτι θα ψηφησεις βαση του εκλογικου τους προγραματος. Στο υπολοιπο 10% δε, κυριαρχει περισσοτερο το "θα ψηφησω τον Α για να μην βγει ο Β". Λαμπρα! Και μετα, αυτοι οι ανθρωποι κρινουν την δικη μου σταση.

Το επιχειρημα "ψηφησε τουλαχιστον λευκο", το θεωρω απλα ηλιθιο. Ειναι σαν να σε καλουν σε ενα παρτυ που δεν θες να πας, να σηκωνεσαι, να πηγαινεις στην αλλη ακρη της πολης, να χτυπας το κουδουνι και να λες "Δεν θα ερθω!"

Οσο για το θεμα της γκρινιας, γκρινιαζω για πραγματα που δεν εχουν να κανουν με το ποιος κυβερνα τη χωρα. Πραγματα που θα συνεχισουν να γκρινιαζουν και αυτοι που "παιρνουν θεση" και ας βγει το κομμα τους.

So, καντε τη δουλεια σας αν αυτο σας χαροποιει. Αλλα αν νομιζετε οτι ειστε καλυτεροι απο εμενα επειδη ψηφιζετε με τους τροπους που ανεφερα παραπανω, τοτε ειστε βαθια νυχτωμενοι.

1 comment:

worstward ho! said...

O Than στα ελληνικά; Και για τις εκλογές; Τι συμβαίνει τέλος πάντων;

Αγωνιστικοί χαιρετιζμοί απ'τα Ταλμούδ του δάσους.