Monday, September 24, 2007

Blast from the past

Καποια στιγμη στο παρελθον, πρεπει να αποφασισα να κανω πλακα στον εαυτο μου στο μελλον, αλλιως δεν εξηγειται αυτο που ειδα πριν λιγο. (BTW αν οντως το εκανα αυτο, ειμαι πολυ cool!)

Ειχα ανοιξει που λετε ενα κουτι γεματο αναμνησεις. Οχι, literally γεματο αναμνησεις. Εκει μεσα υπαρχουν ενα σωρο μικροπραγματα που εχω κρατησει απο τα παιδικα μου χρονια μεχρι σημερα. Rubik's cube, παλια μπρελοκ, την πρωτη μου 110 φωτογραφικη μηχανη και τετοια. Κατω κατω λοιπον, υπηρχε ενα γυναικειο ασημενιο πορτοφολι. Θυμηθηκα οτι ηταν μεσα σε καποιο περιοδικο και παω να το πεταξω οταν αντιλαμβανομαι οτι δεν ειναι αδειο. Το ανοιγω και τι να δω!

Τεσσερα ψευτικα διαμαντια και μια ψευτικη μυγα!

Ηταν μυστηριο? Ηταν σημαδι? Προειδοποιηση?

Τωρα δεν ξερω για εσας αλλα εγω οταν βρισκω τεσσερα διαμαντια και μια μυγα μεσα σε ενα ασημενιο πορτοφολι στον πατο ενος ξεχασμενου κουτιου, γελαω παρα πολυ. Ηταν τοσο surrea
l η εικονα που για λιγα δευτερολεπτα θα οριζομουν οτι ακουγα ominous music στο κεφαλι μου.




Το εν λογω πορτοφολι.


Ευρηματα!

2 comments:

Poe said...

Θες να μάθεις την αλήθεια; Δεν ήταν γυναικείο πορτοφόλι αλλά επίγειο ψευτοσαρκοφάγο στρείδι, καταβροχθίζει πλαστικές μύγες και σιγά σιγά τις μετατρέπει σε ψεύτικα διαμάντια, αν αργούσες ακόμα 1-2 χρόνια να το ανακαλύψεις θα έβρισκες μέσα 5 ψεύτικα διαμάντια.

based on a true story

Than Blu said...

Wow! Kala pou den to petaksa.

Se merika xronia tha zisw san vasilias!