Thursday, September 13, 2007

I'm not satisfied.

Εδώ και περίπου δύο μήνες θέλω να αρχίσω αυτό το blog. Και εδώ και δύο μήνες το αναβάλλω.
Αφενός, το layout. Φαίνεται ότι δεν είμαι ευχαριστημένος με τίποτα (οι πενιχρές html γνώσεις μου δεν βοηθούν επίσης). Εν τέλει, το πέρασα απο 40 κύματα και αποφάσισα ότι θα είναι ενα ατελείωτο working progress.

Αφετέρου, το περιεχόμενο. Κανένα απο τα δεκάδες posts που μου ήρθε η επιθυμία να γράψω μέσα σε αυτούς τους μήνες δεν μου ήταν αρκετά καλό για το πρώτο post. Και όταν τελικά θέλησα να αρχίσω με ένα top 5, βρήκα μόνο 3 entries.

Και αφετρίτου, η γλώσσα. Δέν τα μπορώ τα ελληνικά. Τόσα χρόνια στο interweb έχω συνηθίσει τόσο πολύ με τα greeklish που ακόμα και όταν γράφω με το χέρι πολλές φορές μπερδέυομαι. Plus, μιας και το μεγαλύτερο μέρος της pop-culture παιδείας μου είναι αγγλόφωνο, έχω μάθει να εκφράζομαι καλύτερα στα αγγλικά.
Ήδη, με μια ματιά, βρήκα αρκετά γιώτας εκεί που θα έπρεπε να υπάρχουν ήτας και φυσικά αυτοί οι καταραμένοι τόνοι.

Οποτε... Ξεχναμε τους τονους για αρχη. Ααα... καλυτερα.
Δευτερον, θα αναγκαστω να γραφω σαν την θεια απο το Σικαγο. Μισα ελληνικα, μισα αγγλικα.
Και τελος, gimmie a break with the grammar, will ya? I am dyslexic after all.

Και αν ειστε απο αυτους τους υπερμαχους της ελληνικης γλωσσας που πιστευουν οτι δεν πρεπει να μολυνεται με αγγλικες ορολογιες και αναφερονται στο internet ως 'διαδυκτιο', υπαρχουν αλλα sites που ισως σας ενδιαφερουν περισσοτερο.

Αυτα για την ωρα. Παμε για το top 5 μας.

No comments: