Sunday, February 19, 2012

#blogoscars special list SOUNDTRACS


Ορίστε και τα Soundtracks! Βασικά, τα μόνα soundtracks που κατέβασα απο μόνος μου μέσα στη χρονιά ήταν του Drive και του Hanna. Τα υπόλοιπα τα άκουσα μέσα στο γενικότερο research για τα blogoscars videos μαζί με κάποιες προτάσεις που αποδείχτηκαν too minimal for my blood.


5. Captain America

Ο Silverstri μπορεί να μοιάζει πια με "βιβλιοθήκη ήχων soundtrack" αλλα παραμένει ένας αγαπημένος composer. Plus ειχε αυτο που έψαχνα για τo σήμα των Blogoscars.

Το πιο πατριωτικό και παραδοσιακό soundtrack για φέτος.
4. Immortals

Η ταινία μπορεί να μου φάνηκε αδιάφορη αλλα η μουσική της ηταν γεμάτη υπερβολή, έπος και μεγαλοπρέπεια. Μου αρεσουν πολύ τέτοιοι ήχοι.

Είμαι σίγουρος οτι θα μου χρειαστεί στο μέλλον. Ετοιμάζεται και δευτερο Spartathan στο κάτω κάτω.

3. Sucker Punch

Μπορεί τα compilations να μην πιάνοντα αλλα δεν πρόκειται για ένα απλό compilation μιας και έχει μόνο remixes για την ταινία.

Οχι αναγκαστικά τα αγαπημένα μου τραγούδια (αν εξαιρέσεις το White Rabbit) αλλα σίγουρα ένα ξεχωριστό soundtrack που, βοήθησε και τα δικά μας blogoscars videos.

2. Hanna

Η αλήθεια είναι οτι στην ταινία δεν πολυ-υπάρχει το soundtrack των Chemical brothers. Αναρωτιέμαι που στο διάτανο βρίσκονται τα 20τόσα τραγουδια του OST μέσα στη ταινία.

Αρκετά minimal και αυτό αλλα οι Chemical brothers θα έπρεπε να γράφουν περισσότερα soundtracks. Καιρός είναι.
1. Drive

Αν εξαιρέσεις τους βαρετούς ambient ήχους του Cliff Martinez, τα πέντε τραγούδια του CD τα έχω ακούσει φέτος περισσότερο απο κάθε άλλο.

Και το score μια χαρά είναι, απλά δεν είναι κάτι που εύκολα θα έβαζα να ακούσω στο σπίτι.

No comments: