Monday, February 2, 2009

Mooving

Έχω μετακομίσει πολλές φορες στη ζωή μου. Παρα πολλές είναι η αλήθεια.

Ακόμα κι από τότε που ήμουνα μωρό άλλαζα συνεχεια σπίτια. Aπό τα λεχαινά, ένα χωριο του νομου Hλείας, που ήμουν μέχρι τα δυο, στη διασπορά, a closed community για τους μονιμους της πολεμικής αεροπορείας και μετά στην μαγική Αντραβίδα, στο χωριό με τον σκύλο μου τον Έκτορα. Που έβαλα μια φορα τρία γατάκια σε ένα βαρέλι για να τα κάνω μπάνιο και που ο φίλος του πατέρα μου έδωσε σε έναν γάιδαρο να πιει ούζο και εκείνος έσκασε (ο ίδιος άνθρωπος που μέθυσε τις κότες της σπιτονοικοκυράς μας, αυτός).

Και μετά πρώτη δημοτικού στην Αθήνα όπου άρχισε ο γύρος τις Νέας Σμύρνης. Από την Ομήρου στην πλατεία, στην Μαδύτου ανάμεσα στο δυο παρκάκια μετά την Αγια Παρασκευή. Εκεί έβγαλα το τελευταίο μισό του δημοτικού, το γυμνάσιο και το λύκειο. Μετά Πίσω από την Αγια Παρασκευή και αργότερα διπλα στον Βερόπουλο.

Μετά Παγκράτι για μισό χρόνο και Αγγλία για αλλα τέσσερα. Το πρώτο μου σπίτι στο Εδιμβούργο δεν είχε θέρμανση και είχε ένα ποντίκι στην κουζίνα. Στο Kingston Upon Thames, στα προάστια του Λονδίνου, το σπίτι μας ήταν απέναντι από το πανεπιστήμιο, διπλα στον Τάμεση, και είχε μια λάμπα να τραβάς για να ανάψει το φως στην τουαλέτα. Up and downs.

Και τέλος πίσω στο Παγκράτι, και αλλού στο Παγκράτι, και από την άλλη βδομάδα, κάτοικος κέντρου, στην Χαριλαου Τρικούπη. Το σπίτι μας στο Kingston είχε μια λάμπα να τραβάς για να ανάψει το φως στην τουαλέτα. Αυτό εδώ έχει computer mouse να τραβάς για το καζανάκι και θα έχει δυο roombas, ψυγειάκι με κοκα κόλες στην τουαλέτα και computer room. Τo σαλόνι του θα είναι βαμμένο γκρι του πάγου, εκτος από έναν τοίχο που θα είναι ΑΜΒΡΟΣIΑ, και το φως του χωλ έχει χρονική καθυστέρηση, τα μοντέρνα φαντάσματα. Μιλώντας για φώτα (ή για φαντάσματα), η αποθήκη έχει ένα με mood swings, μιλούνια ντουλάπια και μάλλον την Narnia, κρίνοντας από το μουσκέτο και την πυξίδα που βρήκαμε εκεί μέσα. 12 σπίτια. Και ξέρω ότι το ταξίδι μου δεν έχει ακόμα τελειώσει. Όπως ξέρω επίσης ότι αυτή η στάση θα είναι legen - wait for it...

...- dary!

No comments: