Thursday, January 7, 2010

10 years in Television

‘Οταν μου είπε ο Tyler να ψηφίσουμε για τις αγαπημένες σειρές της δεκαετίας ο φόβος μου για τις λίστες θέριεψε αλλά μετά σκέφτηκα οτι ειναι “’ολες οι σειρές που έχω δεί” από τότε που άρχισα να ξαναβλέπω τηλεόραση… χάρη στο internet. Η αρχή έγινε με το Smallville και το South Park που κατέβαζα με την τότε ISDN σύνδεση μου.Έπειτα το Jeremiah, του Straczynski και μετά κάτι να γεμίζει το κενό μεχρι που είδα σειρά του Joss Whedon. With no further ado, οι αγαπημένες μου σειρές της δεκαετίας¨
20. Smallville. Μπορεί να βαράει το ψόφιο αλογό της τα τελευταια 5 χρόνια αλλά όσο να ‘ναι συμβολίζει την τηλεοπτική μου αφύπνιση.
19. Alias. Αυτός ο Ραμπάλντι στο λαιμό μου κάθεται…
18. 24. Ο Jack Bauer είναι ο Chuck Norris των 00s και αυτό φτάνει.
17. Dollhouse. Well, he’s still my master so…
16. Pushing Daisies. Κράτησε τόσο λίγο,..
15. Venture Bros. Καινούργια σχετικά προσθήκη στην καρδιά μου αλλά έκανε δυναμική είσοδο.
14. 30 Rock. Σε μια εποχή χωρίς Arrested, ήρθε να κάνει ό,τι μπορούσε.
13. The Office. US. Το UK δεν το είδα τελικά ποτέ.
12. Freaks and Geeks. Γιατί έδωσε τον τόνο σε όλη την δεκαετία.
11. The West Wing. The Sorkin Years
10. Doctor Who. Άλλες φορές με απογοητεύει φοβερά, άλλες φορές το ΛΑΤΡΕΥΩ! Αλλά πάντα, πάντα δεν κρατιέμαι να δώ το επόμενο episode!
9. How I met your Mother. Το sitcom της δεκαετίας.
8. Veronica Mars. “Η νέα μας Buffy”
7. Fullmetal Alchemist. Όταν λέω οτι είναι απο τις καλύτερες σειρές που έχω δει, το εννοώ.
6. Lost. Ε, είναι το Lost.
5. Battlestar Galactica. Ποιος θα το φανταζόταν οτι ένα remake ενος cheesy 80s franchise θα έφτανε τόσο ψηλά.
Και τέλος, οι τέσσερις σειρές που δεν με απογοήτευσαν ποτέ. There will be Whedons.
4. Angel.
3. Firefly.
2. Arrested Development.
1. Buffy, the vampire slayer. Γιατι όλα τα άλλα είναι beneath her.

No comments: