Monday, April 14, 2008

Velvet Bus: Thessaloniki - A travelog

Το Velvet Bus εχει ξεκινησει εδω και λιγες μερες και εχουν ηδη παιξει σε Λαρισσα, Θεσσαλονικη και Ξανθη as we speak. Η συντομη βολτα μου στη Θεσσαλονικη ηταν κουραστικη μεν αλλα υπερβολικα γεματη μιας και, οταν εχεις μονο μια μερα στη διαθεση σου την περνας πινοντας καφεδες αριστερα και δεξια. Οσο για την συναυλια, δεν ξερω αν ηταν το φοβερο party κλιμα που επικρατουσε μεσα στο Liebe ή το sugar rush που ειχα αποκτησει το πρωι με μια πολυ πολυ γλυκεια σοκολατα αλλα περασα τελεια.

Πρωτοι επαιξαν οι ντοπιοι Five Star Hotel. Ωραιοι τυποι, γλυκειες και χαρουμενες μελωδιες και καπως γνωριμος ηχος. Φανταστειτε τους Pulp με λαθος τραγουδιστη.

Τους Victory Collapse ειναι μολις η δευτερη φορα που τους βλεπω αν και θα ηθελα να την μετραω ως πρωτη μιας και στο Kinky Kong δεν προσεξα τοσο πολυ τον ηχο τους. Δεν εξηγειται αλλιως το οτι την πρωτη φορα δεν εδωσα σημασια ενω τωρα τους λατρεψα.


Ακολουθησαν οι My Wet Calvin που ηταν fun fun fun. Παντα εκτιμω αλλους ασσους της μεταμφιεσης. Ηταν η πρωτη φορα που τους εβλεπα αλλα δεν θα ειναι η τελευταια για σιγουρα.

Ο The Boy (απο τους Mary and the boy) ειμαι σιγουρος οτι δεν μου αρεσει. Δεν μου αρεσε την πρωτη φορα που τον ειδα και δεν μου αρεσε και οταν βγηκε χθες και αρχισε να παιζει. Προς το τελος ομως βρεθηκα να το διασκεδαζω χωρις ακομα να εχω καταλαβει γιατι. Ακομα νομιζω οτι δεν μου αρεσει αλλα ηταν σιγουρα εντυπωσιακος.

Και φυσικα τελος οι Callas. Μπορει να ελειπαν οι Callasettes αλλα αυτο αφησε απλα την σκηνη αρκετα αδεια για να ανεβουν ολοι οι hardcore fans επανω και να κανουν το δικο τους show εστω και χωρις ασπρα βρακακια.


Το Velvet Bus θα συνεχιστει στα Γιαννενα, στην Πατρα, στα Λαγκαδια (οπου θα ηθελα πολυ να παω να τους δω), στο Ηρακλειο και θα κλεισουν πισω στην πρωτευουσα, στο Gagarin στις 22 Απριλιου.

No comments: